Šī gada biznesa izglītības biedrības Junior Achievement Latvija rīkotajā Skolēnu mācību uzņēmumu (SMU) Pavasara gadatirgū 24. un 25.martā Rīgā piedalījās 236 mācību uzņēmumi no visas Latvijas, tajā skaitā arī divi Daugavpils Centra vidusskolas SMU, kuros darbojas 10.a un 11.a klases skolēni. Pirms šī pasākuma skolēniem bija iespēja izpētīt tirgus pieprasījumu un gūt komercdarbības pieredzi līdzīgos pasākumos savā novadā vai pilsētā.
Žūrijas komisijas priekšsēdētājs Jānis Endziņš atzīst: ,,Prieks, ka ar katru gadu šī programma iet plašumā — tai pievienojas vairāk un vairāk skolu, un veidojas arvien jauni uzņēmumi. Līmenis tupina augt. Arī šogad, neraugoties uz to, ka tie ir skolēni, kas veido šos uzņēmumus, ir skaidrs, ka atsevišķi produkti jau tagad ir konkurētspējīgi reālajā tirgū.”
Liels prieks, ka tik sīvā konkurencē vidusskolu grupā prestižo nomināciju ,,Uz zināšanām balstīts produkts” ieguva Daugavpils Centra vidusskolas SMU Digital Kitchen (11.a kl. skolēni Viktors Vradijs, Sergejs Lobanovs, Nikita Ziļs, Maksims Lociks). Komanda žūrijas vērtējumam piedāvāja Daugavpils cietokšņa un citus 3D modeļus.
SMU vērtēšanu veica pieredzējusi profesionāļu un akadēmisko spēku komanda, kurā tika pārstāvēta LR Saeima, LR Patentu valde, Banku augstskola, Biznesa augstskola “Turība”, RTU Rīgas biznesa skola, LU Ekonomikas un vadības fakultāte, Latvijas kokrūpniecības federācija, Swedbank, Latvijas valsts meži, Tele2 u.c. organizācijas.
Nominācija Pavasara gadatirgū dod iespēju piedalīties Skolēnu mācību uzņēmumu finālā, kas notiks Rīgā 10.maijā. Vēlēsim veiksmi un daudzas radošas idejas mūsu skolas komandai. Paldies skolotājai – konsultantei Svetlanai Sargsjanei par ieguldīto darbu!
Informāciju apkopoja Dace Aizpuriete
https://www.dcv.lv/old/pecteciba/8-news/713-060416-4#sigProId2d5a1a9853